lørdag den 26. januar 2013

midt i at sluge en dåseøl vil jeg også gerne bare have papillotter og pelsbeklædte slippers. hvor mange gange kan min skulder ikke være i min badekåbe? åbentstående. det er da halvabet, men jeg får lyst til at drikke din hjerne med et sugerør for ikke at tygge mig igennem alle de tørre sider der skal sige mig hvor meget du ved at jeg ikke ved at denne fabuleren over livet ikke fører til noget andet end sammenfald i skulderblad og pistolføring. ny skydning med bue og pil for at oppe os i måleøjet, så jagten bliver længere blikke i kanonlange kikkerter efter andet vildt end hjerter, nemlig hjernerne i bevægelse. de er lynhurtige i beregningerne af næste skridt og derfor må man finde andre måder at track'n'trace på; som at gå på hjort fx og købe flaskeøl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar