lørdag den 13. april 2013

iboogie lock out eller teknologisk ånd i glasset

 Åh 'ibooky', jeg ved slet ikke hvordan jeg skal overføre dig til pro. hvad læser du mon som du drejer det hjul i evigheder på en alt for mørk skærm? så skriver jeg en sætning som du først lader fremtone efter et halv minut, et bogstav ad gangen. som at se sig selv skrive, eller teknologisk ånd i glasset. har du ånd bag glasset. er det dig der dugger uklar skærm? vi forstod så længe hinanden så godt, især på musiksmag. nu er klokken så mange og jeg får ikke mit indlæg til tidsskriftet færdigt til tiden, fordi du er for eftertænksom. det er du for mig? som når du spiller den sang jeg ikke vidste at jeg trængte til at høre. jeg er også tung og hvid og firkantet. det er det man gør, finder sig en at spejles i. når din skærm går i sort, ser jeg mig selv bedst og jeg må igen gennemtvinge lukning for at få fred fra din evindelige tomgang. ikke at jeg ikke forstår det, men vi må slå fra og således må jeg også forlade dig; mit længste forhold: som du ikke vedhæfter det indlæg må jeg lægge fingeren på knappen og starte forfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar