onsdag den 10. april 2013

RETINA

Her er et noget som minder mig om at opretholde et seertal (^^) De mest blog-besøgende er sider med nøgne damer og hvordan? Levnedsmiddel? Mig en gåde og mac'en er gået ned, så jeg ringer til support og sidder tilbage med dilemmaet: Skal jeg købe en bondegård eller en ny mac? Begge dele skal være  retina. Uden tvivl: Når man sætter øjet helt tæt til skærmen, kan man ingen pixels se. Se det og så flash-storage skal være min bolig, når jeg har tilbagebetalt skat og måske fundet kærlighed i et udsultet forår. Flash-storage er som opbevaring på en lp der afspiller på pladespiller uden pickup. så man kan hoppe og uploade samtidig. Update fra uddateret iphone, som kun er en brøkdel i alder af good old ibook (support-drengen vidste ikke hvad det var for en slags computer jeg dér havde). Eye. Æbleøje. Jeg har lyst til at høste blikke, men venter til efteråret. Lige om lidt blomstrer de. Øjnene. Som seertal: At se tale; at læse tal...i perfekt opløsning...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar