lørdag den 4. maj 2013

Send feedback/The reflection

Det føles som ferie fordi jeg har drukket en dåsecola, så en sportscola og nu igen en dåsecola (min mobil-ordbog foreslår dåsetomatproducenterne?) jeg har ikke haft brug for det kamera en eneste gang og I ser bare film sammen. Det du der formerer sig på forskellige sofaer. Jeg tror alligevel godt at jeg kunne vænne mig til en lædersofa, men det er som at gå i vandet; utrolig koldt til at starte med, sådan med dyrehuder. Ja, dyrehaven ligger lige til højrebenet, men vi var på cafe intime og så på riesen. En chokoladeovertrukken tyggekaramel med 'the chocolate chew', det ville du have grinet af. Jeg rammer konstant ved siden af mellemrumstasten. Det erfuckedup at skrive pr mobil. pølsefingre og pisse tykke gamle kabel passer smart nok ikke i nye supertynde pro. en tendens. Min trang til at smadre hånden ind i den nyeste retinaskærm for ligegyldighedens skyld, og for en muligvis smuk og åndssvagt dyr hjemmevideo. Jeg tror ikke på meget i dag (ikke mere end dyr, drikkevarer og slim-fit). Send feedback, popper op over tastaturet. Ja tak. Jeg fodrer mig selv med sukkervand. Sukkervarefremstilling, foreslår ordbogen nu. Den er en kompliceret størrelse. Noget har gjort mig sarkastisk. Dine hænder er små. Send feedback er voldsomt insisterende. Colaen bobler i dåsen og gør det ud for liv i lejligheden. Jeg har det dobbelt med undulater. Min trang til at slå hånden i glasset er ikke forsvundet. Send feedback heller ikke. Jeg gider ikke at spise koldt kød i natten. Send fucking feedback. Gerne lidt lunt, evt genopvarmet; som i knytnæve. Knust. Det giver ingen mening uden glas. Ånden i glasset; beyonce og gaga i Telephone video: you know what they say about mirrors, once broken you can fix it, but you always see those cracks in The reflection.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar