torsdag den 26. september 2013

nåså_-_-_-_ (Weiblich:take one, oder so was)

jeg gider ikke det shit mere. har købt to par for store sko. det ene par for alt for høje stiletter. har modtaget forskellige breve jeg ikke gad ha' og har ladet alle pizzabrochurerne ligge i postkassen. nåså. jeg har ikke fået købt såler, jeg har vasket uldvask. jeg har læst om lyset og alt det inden vinteren og alt det imens solen for nedrullede gardiner står skarpt i en stribe hen over min hånd i en insisteren på at den stadig kan skinne, nåså, jeg skal stadig køre med vanter for ikke at blive følelsesløs, jeg er stadig lige bred over skuldrene om sensommer eller efterår, jeg overtaler stadig min krop til at bade i morgen i de insisterende strålers lokkende lys -ikke et ord om vandets faldende temperatur! mit ur er sommertid.  mit uld er tørt i morgen. mine fødder ikke så store som forventet. nåså fortsætter sit shit med mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar