fredag den 11. oktober 2013

når unge mænd for længe ikke har blogget om at kneppe sig selv - i Retina opløsning

om jeg er nøgen kommer an på om jeg synes det er på tide at skrive det i en blogpost. nu er jeg nøgen. nu står jeg ude i min mellemgang og onanerer. nu er det sådan noget jeg læser igen og igen noget med skæret fra skærmen om natten til det sygeste pop som en ung mand kan forestille sig under dynen eller her er det dødsmetallet der siver ondt og ophedet ud af de små slidsker under mac'ens underkrop.
kan vi bruge det til at tilfredsstille os selv; sukkerpop, slisker, dødsmetal, indlæg?
har de ventet på mig helt svøbt i lyserødt og nøgenheden? De behøver ingen satin. du behøver ikke at vente. fluffy skindende; bliv stående. det er så sjældent det sker stående. det er så sjældent at jeg lader det lyserøde skær berige mig i en sådan grad at jeg står op og kommer an







Ingen kommentarer:

Send en kommentar