torsdag den 21. november 2013

jeg kan_slet ikke_lige

alt lugter af spegepølse. nu. i går.
i morgen. nu det også lige meget
om jeg vasker mine fingre med
rosensæben. de lugter stadig
af spegepølse -og rose.
jeg kan bare være på arbejde
ambitionsniveauet
ingen pension
spegepølse
ingen pension
barselsbesøg
spegepølse
21 numre
at vente på min tur i
postafdelingen af kvickly
på tykke tykke sløjfen
har ikke betalt
bogen endnu
spegepølse
ingen pension
tænker ikke engang
på vita andersen da jeg
shopper to trøjer jeg ikke
har råd til i magasin. jeg kan
kun dele hendes bagside fra den
bog jeg nakkede fra én af min mors
tidligere kærester før han var hende utro,
tror jeg

7.oplag
vidunderlig beskrivelse
alt kan deles
op i spegepølse og ingen
pension





kom på kontor og ind i et ægteskab i stedet
bare vent. ting sker.
den dag
kommer

spegepølse og ingen pension nu
ser jeg bare Blue
Murder og
savner
bare


Ingen kommentarer:

Send en kommentar