lørdag den 2. november 2013

Mayhems Aurora Gemini Pink i aktion

jeg ved snart ikke. i aldi i dag. pia k. taler ud om sin kriminelle bror. jeg er ikke så orienteret. har opsagt min licens og alligevel hørt mads og monopolet. hvor meget træder i kraft på en lørdag? min karakter. jeg har arbejdet med akvarel på gulvet det meste af dagen. regnen der driver dagen ned ad vinduerne. to gange træder jeg i gummistøvlerne og henter forsyninger. først A38 og banan, så mælk og et halloween græskar på tilbud. så stort og flot og potentielt og jeg kan næsten ikke holde om det, men har sparet en femmer. aldi har været min eneste kontakt til omverdenen. de har to slags juice der ikke er fremstillet af koncentrat. de har feminas store julenummer men ingen alt for damerne. det tog dem flere dage om valget i radioen at nævne datoen, men de har nævnt mcdonalds mange gang. ingen har talt til mig på gaden, men inderen bag kassen talte dansk og ham den blege, rundmavede i sandalerne foran mig i køen købte to tyske øl, en halv liter gin og en halv liter vodka, 'om han måtte få lov' og sagde goodbye da han gik


HER vil vi fortælle lidt om de muligheder der er når det kommer til dyes eller også på dansk kaldet farvestoffer.

Dyes er til dem der bruger destilleret eller behandlet postevand, det kan hurtigt blive lidt for kedeligt at se på når der ikke er nogle flotte farver i slangerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar