tirsdag den 24. december 2013

Jeg ved godt hvad jeg vil ikke vide hvad jeg vil godt vide hvad jeg vil på vej tværs over Jylland helt flad og bred. sådan har det altid været jeg er midt imellem hvor svært kan det være nu svejbæk fx det er altid bredt og fladt at være som den gråhede den gråhed men navne er ikke vigtige vi er ikke det er juleaftensdag de dage der hører aftnerne tilregnet på ruden er i bevægelse ser ikke længererammerikke længere mellemrummenehver gang den hede lyngogradiator arrivaarrivaarivE accenteguet mangler jeg mangler  en tablet mellem hænderne mod de lår der lod dig gennemblødr mellem besøg denne søde tid helt bred og flad igen at beskrive sig som landskabet jeg har været før i Silkeborg allermest i togettågettå uden støvler på og dem der lugter af skod når de ankommer den signatur de sætter sig ikke overfor mig ikke overfor mine fødder de tæer den tå så let hvis den forblev alene nu skal et barn ud at kaste op med feberen men hun skal med TAK i offentligheden aftensdag TAK for varmen det luner at vente på 39,5 fx er der så meget kondens og raspen i andres halse man omfavner de vejrtrækninger vi deler en tablet vil min side mand om 41 min skal jeg skifte de tigerstriber der trækker hen over ruden kan være kan være hen over heden man fyrer ikke for fuglene man er ikke længere til at sammenligne med et dyr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar