søndag den 12. januar 2014

det er nat eller ikke nat


jeg hører jazzen vil kun hører mig selv kunne høre jeg ved ikke om jazzen kommer fra selve mig eller computeren hvad er tændt jeg bliver så glad af at flirte med freestylede øjnene har også lyde når man har hørt rundgang for længe hører man hole i hovedet eller hvor ellers man nu har lyst til at skyde sig selv i armhulen fx som den bly viol man er, som den farve man får i hovedet når det hele hænger nedad for længe, kun brysterne har godt af den position og courtney LOVE har styr nok på det til at vide at når hun får hvad hun vil ha' vil hun never ha' det igen og jazzen sidder måske andre steder end i en kvindes underliv som den dokumentar om tom waits i wien* alt er farveladet hvis man vil have tonerne med


http://www.praxisfrauenmedizin.ch/rundgang/index.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar