lørdag den 1. marts 2014

on liners

nogle gange er dine sætninger alt for korte
jeg ved ikke hvor jeg ellers skal være
jeg prøver at være jpeg,
for at fylde mindre,
for at kunne åbnes af andre
på alle slags tabletter
men jeg gider heller ikke mig selv
så mange,
for intenst at sluge på én gang
jeg vil hellere se på dig se på andre ting,
se dine grovsorteringer og så bare være picky
så passiv som halvfemsernes indlæring
sæt et komma hvis du vil; dine lærermestre har travlt med golf eller yoga
'kunst er bare en privilegeret hobby' sagde de dengang
fysik var et fag på lige fod med formning 
ingen havde styr på teknikkerne
jeg ved ikke hvad jeg skal hælde mig selv op i
når selv petriskålene er blevet firkantede

























hvilket blandingsforhold
det virkelige liv har
over 13.77 billioner år i en plastikkop

More recently, the expansion has begun to speed up again
as the repulsive effects of dark energy
have come to dominate the expansion of the universe.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar