lørdag den 8. marts 2014

som i internettet og venter på det; hvis det hjul drejer mer'

tænker jeg, så glemmer jeg hvad jeg stod og så mig i spejlet og tænkte at jeg skullle skrive, som jeg fjernede de tre lag af mineralpudder min veninde havde børstet mig til med inden vi tog på riesen og jeg ved ikke hvad jeg vasker af, hvad er en strandvasker? jeg ser mand i forkælet overkrop for mig jeg får en sen sms fra en anden veninde med foto af whiskeycola og svarer promte at jeg for en time siden fik præcis denne, min yndlingsdrink af  fyrsten, en 24-årig med hareskår på riesen, sendt i byen med onklens venner på 44 og én der sælger scott cykler til alle danskere og hvis dankortkode er 3022. (sorry random dennis for at offentliggøre din kode her) hvad skal jeg bruge det til; at cykle hjem til amager i en rus. da jeg cyklede den modsatte vej var en gruppe rockeragtige typer samlet nedenfor fisketorvet og jeg tænkte den vej skal jeg ikke cykle hjem og alligevel gjorde jeg det, ned ad rampen. det må man ikke. hvert øjeblik kan være et overgreb og hele to uddaterede fodboldspillere fra roskilde prøver at kysse mig da jeg maser mig ud og væk og jeg er glad for opmærksomheden og for den sølle halvtresser jeg nåede at bruge på øl og resten af festen gik på grotten og hvad man mister og hvad man får i sine valg. jeg glæder mig til næste

Ingen kommentarer:

Send en kommentar