onsdag den 19. marts 2014

Værker

I dag kan også værke, jeg ved det ikke. Jeg har skrevet 'jeg ved snart ikke' på listen over mulige titler. Som et dirrende moment af fremtidsglemsel; om lidt husker jeg ikke hvad jeg endnu ikke ved...det er ikke meget der er tilbage af dagen. Jeg har været så passiv, så indeni ikke rigtig, mere øm. blid og brugt. 'øm' står også på listen over titler. igen i dag blev jeg mindet om alle mine begyndelser og manglende slutninger og kom også i tanke om alle dem der har ændret deres titler til sidst kan man ende med at udgive en bog med titler, bare  -og en ryg, måske. Jeg vil så gerne være en ryg-rad. Den holdning. Min umyndige medarbejder fortalte i dag at hendes valgfag i tiende er musik og yoga, hvorfor hun ikke skal op til så mange eksaminer. jeg spurgte om det var et bevidst valg. hun sagde at det var tilfældigt at hendes interesser var fag man ikke skal op i. Alle dem der har valgt fysik skal op til eksamen. hvorfor? hvorfor ikke yoga, så? jeg skal måske tage mig en uddannelse. til. til snedker måske, fordi jeg kan, måske fordi jeg vil, måske fordi at økonomien ikke holder og jeg gerne vil lære at holde ordentligt om noget, som værktøj fx.

Desuden vil jeg gerne splejses i enderne. bare for ikke at løbe, og fordi jeg ikke tager det alvorligt nok, det her, det store hele og natten, den er måske lalleglad, som mig, som

åh, måne, skal vi gå op i fysik sammen?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar